Organizacja
Zaufanie i relacje są fundamentem współpracy, przedsiębiorczości i rozwoju, bez względu na cele i charakter organizacji. Jednak zmienność otoczenia, presja czasu i oczekiwań oraz różnorodność relacji powoduje, że konflikty dotykają wielu obszarów działalności.
Wspieramy jakość komunikacji w trudnych sytuacjach w organizacji
problemy między pracownikami lub zespołami
spory między reprezentacją pracowników a pracodawcą
zarządzanie zmianą i praca projektowa
spory z partnerami biznesowymi i instytucjami
spory z lokalnymi społecznościami i innymi interesariuszami
Oferujemy trzy grupy usług
Bezpośrednie wsparcie w konflikcie
Mediacja pomaga pracownikom poprawić komunikację, zrozumieć sytuację i odkryć możliwości pozytywnej zmiany.
Facylitacja wspiera konstruktywną komunikację wielu uczestników w zespole, pomiędzy zespołami lub z grupami na zewnątrz organizacji.
Rozwój umiejętności
Rozwiązania systemowe
System transformacji konfliktu zapewnia pracownikom dostęp do różnych procedur rozwiązywania konfliktu. Wczesna interwencja pozwala uniknąć kosztów nieproduktywnych sporów. Wdrożenie opiera się na szkoleniu specjalistów wewnątrz organizacji lub umowie na dostarczanie pakietu usług.
Organizacje kompetentne w konflikcie są bardziej odporne na kryzysy, w różnicach widzą potencjał, a spory traktują jako naturalną cechę zespołów w których ludzie czują się odpowiedzialni za swoje role i jakość pracy. Tworzą kulturę w której pracownicy czują się odpowiedzialni za atmosferę i jakość kontaktów.