Organizacja

Zaufanie i relacje są fundamentem współpracy, przedsiębiorczości i rozwoju, bez względu na cele i charakter organizacji. Jednak zmienność otoczenia, presja czasu i oczekiwań oraz różnorodność relacji powoduje, że konflikty dotykają wielu obszarów działalności.

Wspieramy jakość komunikacji w trudnych sytuacjach w organizacji

agsdi-aperture

problemy między pracownikami lub zespołami

agsdi-sign

spory między reprezentacją pracowników a pracodawcą

agsdi-bar-chart-3

zarządzanie zmianą i praca projektowa

agsdi-calculator

spory z partnerami biznesowymi i instytucjami

agsdi-people

spory z lokalnymi społecznościami i innymi interesariuszami

Oferujemy trzy grupy usług

Bezpośrednie wsparcie w konflikcie

Mediacja pomaga pracownikom poprawić komunikację, zrozumieć sytuację i odkryć możliwości pozytywnej zmiany.

Facylitacja wspiera konstruktywną komunikację wielu uczestników w zespole, pomiędzy zespołami lub z grupami na zewnątrz organizacji.

Rozwój umiejętności

Szkolenia i warsztaty indywidualne rozwijają umiejętności skutecznej komunikacji w sytuacji silnej różnicy zdań. Wzmacnia to poczucie kompetencji, wpływa korzystnie na relacje i potencjał zespołu.

Rozwiązania systemowe

System transformacji konfliktu zapewnia pracownikom dostęp do różnych procedur rozwiązywania konfliktu. Wczesna interwencja pozwala uniknąć kosztów nieproduktywnych sporów. Wdrożenie opiera się na szkoleniu specjalistów wewnątrz organizacji lub umowie na dostarczanie pakietu usług.

Organizacje kompetentne w konflikcie są bardziej odporne na kryzysy, w różnicach widzą potencjał, a spory traktują jako naturalną cechę zespołów w których ludzie czują się odpowiedzialni za swoje role i jakość pracy. Tworzą kulturę w której pracownicy czują się odpowiedzialni  za atmosferę i jakość kontaktów.